Recensie Wat_lees_ik (20-11-2022)

Gepubliceerd op 20 november 2022 om 12:01

Vandaag trapt Cynthia van Wat_lees_ik de blogtour af! En hoe!

"Vandaag start de blogtour van Als water en vuur en ik mag beginnen.
Zes jaar geleden vertrok jeugdliefde Renze uit Maggies leven. Ze bleef met een gebroken hart achter in Westzand. Jaren later heeft ze een stevig stootkussen om haar hart gebouwd en is het zo goed als geheeld. Ze werkt met veel plezier in het plaatselijke hotel, trotseert dagelijks de koude zee en is in haar vrije tijd graag bezig met haar kunst. Dan staat Renze plotseling weer voor haar neus. Hij is terug in Westzand, en als het aan hem ligt voorgoed. Maggie is op haar hoede maar de aantrekkingskracht is er nog steeds. Bovendien blijkt de knappe brandweerman in een lastige situatie de perfecte bondgenoot te zijn. Maar Renze is niet meer dezelfde man als zes haar geleden en ook Maggie is veranderd. Is er een gezamenlijke toekomst nu wel voor hen weggelegd?

Dit is het tweede deel van De duinen van Westzand serie. Allereerst wil ik beginnen dat ik de covers echt heel leuk vindt, die trekken mij erg aan. In dit deel lees je over Maggie en Renze maar de personages uit het eerste deel, inclusief het leuke geitje, komen ook terug. Zo kan je ook die nog volgen. Het boek leest vlot door de fijne manier van schrijven. Ook omdat het niet alleen een romantische feelgood is maar er ook andere, serieuze, onderwerpen in terugkomen zoals stalking, het is geen saai, voorspellend verhaal. Je vliegt door het verhaal heen en sluit de personages in je hart, inclusief de dieren die erin voorkomen. Ik ben zeker benieuwd naar deel 3 en dat is dan helaas alweer het laatste deel."

Cynthia heeft 'Als Water en Vuur' op o.a. Hebban en Goodreads 4* gegeven!

Lieve Cynthia, wat een heerlijke recensie om deze blogtour mee te beginnen. En heel fijn dat je de covers even extra aandacht geeft. Ik ben ook zo blij met deze covers en ze passen perfect bij mij. Ik hoop dat je straks ook van het verhaal van Nikita zult genieten. Bedankt voor je mooie bijdrage!